Forserum Tvåplanshus

Götenehus bygger bostäder i Forserum

I Snuggarp i norra Forserum kommer Götenehus att uppföra sex parhusbostäder som äganderätter med ett naturnära läge. Med sin närhet till Forserums centrum, två sjöar, badplats, förskola, idrottsanläggning och motionsspår kommer Snuggarp att bli ett attraktivt område där kommunens ambitioner är att skapa en blandad bebyggelse.

Götenehus kommer att uppföra fyra bostäder i ett plan om 117 kvm samt två bostäder i två plan om 137 kvm på tomter som är drygt 600 kvm vardera.

Husen som nyligen släppts till försäljning genom Götenehus säljare Kenneth Roos kommer att byggas med totalentreprenad. – Husen får en mycket hög grundstandard som bland annat innefattar gjuten platta med golvvärme, larmpaket, underhållsfria aluminiumfönster, kakel och klinker i badrum, slitstark ekparkett och välrenommerade vitvaror säger Kenneth. Priser från 3 275 000 kr inkl carport och förråd.

Kenneth Roos, säljare Götenehus, 070-224 53 64, kenneth.roos@gotenehus.se

Tobias Gustafsson, säljchef, 0511-34 56 09, tobias.gustafsson@gotenehus.se

Götenehus Group är genom varumärkena Götenehus och VärsåsVillan en av de större aktörerna på småhusmarknaden i Sverige. Koncernen består i huvudsak av två verksamhetsområden; Projektutveckling som marknadsför och bygger gruppbyggda småhus, flerfamiljshus m m och Styckehus som marknadsför och bygger enskilda villor och fritidshus. Götenehus B-aktier är listade på Nasdaq First North Stockholm. Certified Adviser är Erik Penser Bank AB. Läs mer på www.gotenehus.se.